خانما آخرین سونو گرافی هفته چندم هست و برای چیه؟

۴ پاسخ

واسه من ۳۶ هفته گفته

عزیزم تاپیکاتو خوندم قبل اینکه بارداربشی پریودات نامنظم بود؟

معمولا واسه اکثرا اگه مشکلی نباشه هموون سونو رشده

بستگی داره دکترت برای کی بنویسه برای همه متفاوته

سوال های مرتبط

مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۵ ماهگی