نده بهش
خوب نده بهش چیه یه تیکه پلاستیک میدی به بچه
نده ازخداتم باشه پستونک بعدا ترکش براش سخت میشه
بعضی بچه ها پستونک نمیگیرن
بچه های خواهرم دوتاشونم نگرفتن
اگه میدونی باهاش اذییته بهش پستونک نده منم و برادرمم با پستونک تو بچگی اوق میزدیم بعضی بچه ها حساسن مجبورش نکن که پستونک بگیره وقتی دوست نداره
تا دوماهگی نمیگیره بعدش امتحان کن
اونت بخر
قطره اد بزن بزار لب دهنش بازی بازی خوردش بده
چرا میخوایی بهش بدی؟
ندش خب😅
پستونک برای بچه هایی لازمه که ولع مکیدن دارن و شیر زیادی میخورن دلدرد میگیرن، بجاش پستونک میدن که زیادی شیر نخورن
دقیقا مثل دختر منه😅
ب سرش ویتامین آد بزن بزار بغل لبش خودش میخوره
دختر منم اوق میزنه نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.