۷ پاسخ

🤔🤔🤔🤔

وا تو ۳۲ نرماله کاملا ۱۷۰۰ چرا دارو بده

وزنش خوب بوده که براچی پودربخوری؟

من۳۱هفته و۳روز۱۸۰۰بود

خوبه ک پودر چرا
من 31هفته و پنج روز 1700بود بدنیا اومد 3200

من سونو گف یکم کمه اومدم پیش دکترم گفت نه نگران نباش دیگم نمیفدستمت واسه ورن تا ۳۸ خودش وزن میگیره با غذاهات
پودرا خوب نیست

من ۳۱هفته ۵روز ۱۷۷۰ بود قرص ال آرژنین داد بهم پودر نداد دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان هلما مامان هلما هفته سی‌وهفتم بارداری