۲ پاسخ

۱۰ ماهگی سفت شد ولی هنوز یکم فرو رفتگی داره

اونجا فک کنم ملاجشه میگن تا 18 ماهگی وقت هس پر بشه عزیزم بعد یک سالگی هم جدود یه بند انگشت باشه عادیه

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی سام🐥 مامان نی نی سام🐥 ۱ سالگی