میشه مامانا از تجربتون بعد واکسن ۲ماهگی بگین؟

۱ پاسخ

دخترمن که هیچ فرقی نکرد نه گریه کرد نه خوابش به هم ریخت فقط استامينوفن رو سر وقت بهش بده

سوال های مرتبط

مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی