۵ پاسخ

الان ک شیر ندارع

مال من الان دست میزنم شیر میاد میخاره و شل شدن
خدا کنه شیر داشته باشم براش

زیر نظر کدوم دکتری مامان نازی؟

من دیدم برا بعضی ها از هفته های ۲۰ هم شیر یا ترشحی داره
ولی منم هنوز هیچی

زایمان کنی بد شیر میده

سوال های مرتبط

مامان نیماونیکان مامان نیماونیکان ۷ ماهگی