من به دکترم گفتم ازمایش انزیم های کبدی و پروتئین نوشت برای اطمینان توم به دکترت بگو
من حامله هستم ماه ششمم هست موقع نشستن یا راه رفتن زیر سینه ام درد میگیره الان ۱ هفته هست گلوم میسوزه مثل کسی ک ترش کرده باید چیکار کنم لطفا راهنماییی کنید
اگه همراه با سردرد، سرگیجه، تاری دید، ورم یهویی پا دست یا صورت و همینطور درد بالا سمت راست شکم باشه طبیعی نیست
آره منم چند روز یکبار بالا میارم
من الانشم بعضی وقتا تهوع دارم
نه ممکنه مسمومیت بارداری باشه ب دکترت بگد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.