خانما موز بدیم یا ن

۷ پاسخ

من ک هر از گاهی ی کوچولو میدم

موز
توت فرنگی
ماهی
بادام زمینی
شیر پاستوریزه
زیر یکسال چون آلرژی زاست میگن بهتره ندین

من ک ی روز درمیون یکم میدم
خیلیم دوسداره

من شنیدم موز ازون میوه هاییه که برای معده نوزاد سنگینه نمیتونه هضم کنه بهتره بعد 2 سال که معده کاملتره بدی

سلام میشه پست اخر منوبخونی

آره بهترین میوه برای بچه هاست
این که میگن لال میشه که اصلا چرت محضه از نظر یبوست مراقب باش دوبار در هفته یک سوم بخورن خوبه

میگن تا ۲ سال ندین

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی