من ک هر از گاهی ی کوچولو میدم
موز
توت فرنگی
ماهی
بادام زمینی
شیر پاستوریزه
زیر یکسال چون آلرژی زاست میگن بهتره ندین
من ک ی روز درمیون یکم میدم
خیلیم دوسداره
من شنیدم موز ازون میوه هاییه که برای معده نوزاد سنگینه نمیتونه هضم کنه بهتره بعد 2 سال که معده کاملتره بدی
سلام میشه پست اخر منوبخونی
آره بهترین میوه برای بچه هاست
این که میگن لال میشه که اصلا چرت محضه از نظر یبوست مراقب باش دوبار در هفته یک سوم بخورن خوبه
میگن تا ۲ سال ندین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.