برا فرنی اشکال نداره
اما اینکه تو شیشه کنی بدی بخوره ممنوعه
برای فرنیش میشه استفاده کرد اونم بعد از ۶ماهگی
باید پاستوریزه و پرچرب باشه قبل ۶ماهگی از شیر مادر یا شبر خشک باید استفاده بشه
منکه نمیدم دکترم گفت نده تا یسال حالا چی میشه مگه ادم نده خیلیم واجب نیس فرنیشو با اب میپزم با شیر خودم یا شیر خشکش رقیق میکنم
من سوپ شیرم با شیر گاو درست میکنم از دکتر پرسیدم میگه این پاستوریزه ها مواد نگهدارنده و هزارتا طعم دنده مصنوعی دارن
پاستوریزه با گرفتن تست حساسیت میتونی تو غذاش بریزی ولی یکم زوده بعد ۷ بریز
همینجاهم ده مدل نظر مختلف دادن آدم میمونه 🤦🏻♀️ ولی به نظرم تا هفت هشت ماهگی حداقل نده بهش و فرنی رو با اب از قبل جوشیده شده درست کن.
پاستوریزه میتونی تو غذاش بریزی
محلی زیریکسال چه غذا چه خوردنی ممنوعه
نه عزیزم زیر یکسال حساسیت به پروتئین گاوی میاره با شیرخشک درست کن کارت واکسن به روز نیست مال ۲۰سال پیش
تو گهواره نوشته بود برای غذا اشکالی نداره برو قسمت پختنی ها بود فکر کنم
نه تا یکسال نده
با آب درس میکنی نه شیر گاه
شیر تا زیر یکسال ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.