خانما شما بعد چندمین اقدام باردار شدین؟

۷ پاسخ

ماه دوم اقدام باردار شدم

اولی رو‌ همون ماه اول حامله شدم برا دومی الان یه سالونیمه اقدامم دو ماه پیش حامله شدم ولی متاسفانه ۵ هفته سقط شد

من برای اولی ۲
۳ماه اقدام بودم بعد عکس رنگی گرفتم ماه بعدش باردار شدم
۳سال بعدش دوباره اقدام بودم چندین ماه نشد دوباره عکس رنگی گرفتم ماه بعدش باردار شدم اما خارج رحمی شد دی پارسال
از تیر امسال هم تو اقدام هستم فعلا که ۳روز تاخیرم

من ۵ ماه اقدام بودم نشد دقیقا همون ماهیی که خیلی بیخیال بودم حتی تو دلم نمیخواستم بشه و کلی کار داشتم شد حتی منظم هم اقدام نکردم رابطه معمولی بود فقط بدون جلوگیری

من یه یار ۱۱سال پیش اصلا نفهمیدم چطورشد😂این یکی هم دوماه اقدامم ان شاالله این ماه خدا دل شادمون کنه💚

منم سومین اقدام باردار شدم

برای اولیم بعد از دو سال برای اینکه الان حاملم بعد یک سال باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیار مامان علیار هفته چهارم بارداری
مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیار مامان علیار هفته چهارم بارداری