چقد مث همیم پسرم ۴ سال و دو ماهشه دخترم ۵ ماه و ده روز تقریبا ... اوایل خیلی خوب بود اما دقیقا از ۳ ماهگی ب این ور دخترم خندید ک خودشو شیرین کرد دیگ شروع شد گاهی اوقات کرم میریزه بهش وقتایی ک خوابه اینقدرر سر صدا مکنه ک بیدار شه یا از دستی دست و پاهاشو محکم فشاررر میده یا بلندد جیغ میکشه.... منم چن روز بود همش دعوا میکردمش یا گاهی میزدم دیدم نهه بدتر شد ک بهتر نشد.... دیگ الان چن روزه یکم ب پسرم بیشتر توجه میکنم و سعی میکنم دعوا نکنم حواسشو پرت نکنم یکم بهتر شده
😂😂چرا خندمگرفت خدا حفظش کنه
دختر منم وزنش ۲و۷۰۰ بود شیر خودمو دادم ماشالله وزنگیرش نصبت ب داداش ک شیر خشکی بود عالی تر بود
۵۰۰ ب بالا نرماله وزنگیریشون
بزرگ میشن ب امید خدا جنگ و جدالشونم باهاشون هی بزرگتر میشه
خیلی سخته😂😂😂😂منم تجربه داشتم واقعا بچه هایی که ریزن همینجوری ریز میمونن اگه شیر خشک بدی پف میکنه و بزرگ میشه یکم تپلی میشه ولی ندی شیر خودت باشه رشد نمیکنه انقد پسر کن سه کیلو بود الان که یه سال و به ماهشه۸کیلوعه بهداشت همش میگه کمه وزنش جون نمیگیره و داداش بزرگش هم خیلی اذیتش میکنه وقتی یکم بزرگتر بشه وسیله ها ی اینو برداره بدتر میشه بخدا جیغ و داد و دعوا
رشد میکنه عزیزم نگران نباش اوایل که نیم کیلو دیگه باید زیاد کنن خوب شیر بخوره یک کیلو زیاد میکته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.