خانما برا زایمان طبیعی خوردنی میزارن ببری زایشگاه؟

۷ پاسخ

آره خودشون میگن بخری ببری خرما وآبمیوه

بله میزارن
بعد زایمان هم حتما۷ عدد خرما بخور

اره که میزارن. خودشون طی زایمان بهت میدن که جون داشته باشی چه برسه به بعدش که کلا انرژیت افتاده

چقد خوب اخه من زود ضعف میکنم پس خرما حتما میبرم اگه گشنه ام بشه میزارن غذا بخورم؟

اره
خرما
ابمیوه
خودشون از شوهرت‌ میگیرن

بله میتونی ببری هر چیزی بخوای فقط خرما یادت نره خرما خیلی خیلی خوبه کمکت میکنه رحمت باز بشه

آره عزیزم فقط برا بعد زایمانت چیزایی ک باعث یبوست میشه نخور ک اگ بخیه خوردی اذیت نشی

سوال های مرتبط

مامان 💙امیر عباس💙 مامان 💙امیر عباس💙 ۳ ماهگی