۳ پاسخ

الان ک خیلی زوده براتون، معاینه تحریکی بعد از هفته ۳۷،۳۸ هست
هم دکتر هم ماما انجام میدن

نمیدونم
به من گفت اگه تا ده روز دیگه نزاییدی بیا
فردا ده روز میشه میخوام برم دوباره مطبش ،ببینم چیکار میکنه.

معاینه تحریکی چیه ؟🥴

سوال های مرتبط