سلام خانما
علائم دندون در اوردن چیه؟
#دندون

۶ پاسخ

تا کی ادامه داره یکیش در اومد اصلا اذیت نشد فک میکنم دومیه خیلی داره اذیت میشه چن روز طول میکشه

نق نق نق نق نق نق نق نق نق نق نق در حدی که دیووووووونه ات میکنه

هر بچه ای متفاوت هست
دخترم بی قراری میکرد
پسرم آبریزش شدید بینی و گرفتگی بینی و سوختگی پا میشه
پسر عمه ش هم سن پسرم هست آبریزش از دهان داره

بیقراری . داغ بوده سر و کف دست وپا.
کم اشتهایی. تو خواب یهو بیدارمیشن نق میزنن. تو خواب بیشتر شیرمیخورن. بعضی بچها اسهال میشن.
دخترمن فقط سرو دست وپاش داغ بود و تو خواب نق میزد.
هربچه ای متفاوته تقریبا.

اب دهن راه افتادن غذا کم خوردن بی قراری

بی تابی،اسهال، گوش درد، تب

سوال های مرتبط

مامان آتیلا مامان آتیلا ۹ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان 🌹 &nela مامان 🌹 &nela ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان 😍😍عشقام مامان 😍😍عشقام ۸ ماهگی