۶ماهونیم درآورد،فقط بهانه گیری و خارش و درد لثه داشت،بطوریکه شبا تو خواب با گریه پامیشد
فعلا خبری از دندون نییس😆
من دخترم دوتا دندون پایینش نیش زده ولی علائمی خداروشکر نشون نداد فقط یکم نق نقو تر شده
کار خاصی نکردم فقط بهش قطره تب بر دادم هنوزم میدم
الان پسر من که همین علائم هارو داره
علائم اسهال تب لثه هاشو میخاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.