۱۲ پاسخ

اگه داره برو تا جایی که میتونی بخر

نمیدونم
اگه بشه امشب می‌خوام برم بگیرم
البته آپتامیل

من ۲٠بسته ۱۴تایی خریدم. هر بسته ۱۵٠تومن پول دادیم. هرجور حساب میکنم. نمیدونم گرون خریدیم یا ارزون

من امروز خریدم ۵۷۰

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

قیمت قبله
من امشب هرجا گشتم مای بیبی زیر هفتصد نبود

من مولفیکس استفاده نمیکنم ولی شوهرم میگفت سایز ۳ ،هفتصد شده

قیمت قبله من قیمت جدیدشو داخل فروشگاه دیدم۶۸۰سایز۳

قیمت قبل بوده
اگه داره باز برو بگیر

قیمت قدیم داشته عزیزم

بعضی مغازه ها تک و توک قیمت قدیم از خریدهای قبلی شون دارن...

سایز ۳
۳۸ تایی

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی