باید خوب ببندی لای پاش باز نباشه
یا بد میبندی یا دیر عوض میکنی...
سلام عزیزم خوبی شما دریکوند سزارین اختیاری شدین؟؟؟
سایز ۳ببند واسش
چونکوچیکه که پس میده
مای بیبی خوب نیست کیفیتش پس میده
فقط مولفیکس خوبه بقیشون چرتن
چون دیر عوضش میکنی
وقتیم شکمش، کار کرد نباید بغلش کنی فشار بیاد پس بده
سریع بخواب عوض کن
بد میبندی عزیزم
این چینای دور پاشو حتما با دست درست کن در بیار از پوشک رو به بیرون باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.