۷ پاسخ

باید خوب ببندی لای پاش باز نباشه

یا بد میبندی یا دیر عوض میکنی...

سلام عزیزم خوبی شما دریکوند سزارین اختیاری شدین؟؟؟

سایز ۳ببند واسش
چون‌کوچیکه که پس میده

مای بیبی خوب نیست کیفیتش پس میده
فقط مولفیکس خوبه بقیشون چرتن

چون دیر عوضش میکنی
وقتیم شکمش، کار کرد نباید بغلش کنی فشار بیاد پس بده
سریع بخواب عوض کن

بد می‌بندی عزیزم
این چینای دور پاشو حتما با دست درست کن در بیار از پوشک رو به بیرون باشه

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان miran💙🥺 مامان miran💙🥺 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی