۶ پاسخ

چون شیرت بد مزس یه چیز مقوی مثل مغزی جات بخور

چون هم آلرژی داره به پروتئین گاوی و هم رفلاکس داره
باید سبک غذاییتو درست کنی
دیگه نمیاره بالا
مثلا بادوم درختی نخوری
یا چیزایی مثل شیر و ماست، پرتقال
اینارو درست کن دیگه نمیاره بالا خوب میشه

چون به شیرت عادت کرده

سنگینه زیاد میخوره

آفرین دقیقا مشکل منم همینه 2روزه

من رو بچه قبلیم همین بودم تا سه ماه هر وقت شیر منو میخورد همه رو همون لحظه بالا میاورد هر کاری کردم فایده نداشت دکتر بهم گف شیرت رفلاکس میاره و دیگه کلا روش قطش کردم همون شیرخشک بهش دادم نمیخاستم بچه اذیت بشه

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی