سلام بر ساعت یک بامداد🫤🫤
#پوشک

۱۳ پاسخ

میگه یا رو پا باشم یا بغل یا دائم بامن حرف بزن

انشاالله همه نی نی ها تنشون سالم باشه زود بخوابن

سلام درود

تصویر

سلام به وقت خواب جوجوم ولی خوابم نمیبره
خودم دل دردم حالت تهو دارم دارم کلپوره میخورم 🤮🥴

یادمه یه شب رفتم خونه داداشم مهمونی البته موقع بچه اولم پسرم آنقدر گریه کرد که زن داداشم تازه عروس بود هر چی سشوار داشت آورد روشن کرد کلافشون کرده بود بچم

من دخترم میخوابه خودم نمی‌خوابم بعد که بیدار میشه برا شیر هی خودم فحش میدم چرا نخوابیدم 😂

سلام به وقت دل درررد

درود من بر تو وایی 🥴 نمی‌خوابه

😂ساعت ۹ تاحالا سر پام خدا نگهدار سشوار باشه الان خوابید داره بیدار میشه تا ۲ نیم بیداره🤭😂

سلام قوقولث

ب وقت خواب😂
اگر بخوابه ب حول و قوه الهی

ب وقت شیر
و گریه😐

سلام بر تو ای مادر مهربان

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی