چرا ریفلاکس خوب نمیشه🫤🫤

۸ پاسخ

مامان میران نی نی استفراغ میکنه؟ وزنگیریش چه جوره ؟ ماهی چند کیلو اضافه میکنه؟

دارو بهش نمیدی؟ تازه سه تا چهار ماهگی رفلاکس اوج میگیره بهش دارو بده

علائم رفلاکس چیه؟

وای مگه تا ۳ماهگی تموم نمیشه🫩

رفلاکس دختر من هنوزم شدیده😐

ب غذا خوردن که بیوفته خوب میشه

یه موقعی داره خودش باید تموم بشه
۴ یا ۵ ماهگی شایدم ۶ ماهگی خوب بشه

واقعا چرا من ک همش در گیر عوض کردن لباساشم‌ موندم چطوری وزن میگیره همه رو بالا میارع

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی