مامان میران نی نی استفراغ میکنه؟ وزنگیریش چه جوره ؟ ماهی چند کیلو اضافه میکنه؟
دارو بهش نمیدی؟ تازه سه تا چهار ماهگی رفلاکس اوج میگیره بهش دارو بده
علائم رفلاکس چیه؟
وای مگه تا ۳ماهگی تموم نمیشه
رفلاکس دختر من هنوزم شدیده😐
ب غذا خوردن که بیوفته خوب میشه
یه موقعی داره خودش باید تموم بشه
۴ یا ۵ ماهگی شایدم ۶ ماهگی خوب بشه
واقعا چرا من ک همش در گیر عوض کردن لباساشم موندم چطوری وزن میگیره همه رو بالا میارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.