دقیقا مجبوریم از خودمون بگذریم فقط برای بچه تهیه کنیم
باز حالا این گرونی ب کنار خدا ازاون داروخونه های ک شیرو برا اطرافیانشون نگه میدارن نگذره بخدا خودم دوسه روز پیش ی دختری ک تو داروخونه کار میکرد رو دیدم ک ب دوستش گفت فردا ب برادرت بگو بیاد براش دوتا گذاشتم
شیرخشک و گرون کردن تازه بعضی داروخونه ها هم ندارن به زور باید بگیری
دیگه این مملکت درست نمیشه
خدابه داد نسلای دیگه برسه
ماکه خیری ازاینا ندیدیم
دقیقا، بعد هی میگن بچه بیارین، خب انترا ازکحا بدین بخوزن به درک پس انداز، از کجا شکمشون سیر کنیم هی میکن بیارین بیارین
نبات داغ مگه جای شیر و سرلاک و میگیره
اره اوضاع خیلی خرابه🤦♀️
چون اینجا ایرانه
واقعا سرلاک 500،من تازه میخام بگیرم از شش ماهگی چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.