۱۸ پاسخ

من بچه اولم یهویی گرفتم

یهویی بگیر دوروز هم خودت هم بچت اذیت میشین ولی دیگه راحت میشی

من مثلاً امشب داشتم میخوابیدم با خودم گفتم از شیر بگیرمش
دیگه فرداش صبح چسب سیاه برق هست زدم روی نوک سینه هام صبحونه که خورد ساعت یازده اینا اومد که بهم شیر بده درازش کردم لباسم رو دادم بالا براش فیلم بازی کردم که اع می می کو هاپو اومد برد.....
دیگه خودش بلندشد.....توی روز دیگه سمتم نیومد ولی برا شب سه چهار شب توی خواب بلند میشد گریه میکرد منم یا آب بهش میدادم یا یه نصف موز میدادم دستش توی خواب میخورد .....

به همین راحتی

من گرفتم فقط شبا اذیت میکرد تا یک هفته روزا خوب بود اذیت نکرد اصلا چسب زخم زدم روش رژ قرمز زدم گفتم بو شد دیگ نخورد

منم یهویی قطع کردم

من قصد داشتم تدریجی بگیرم خیلی اذیت شدم وموفق هم نشدم ولی دیگه یهویی قطع کردم خیلی هم خوب بود

من اینو از مرحوم مادر بزرگم یاد گرفتم خیلی هم راحته‌. ب دوروریامم گفتم اونام راحت بوده براشون.
انشالله برا اینم راحت باشه

من از روش ۴روز استفاده کردم
۴روز تا ظهر شیر ندید
۴ روز تا عصر
۴روز تا شب
و در نهایت شب هم قطع کنید
و تمام
در طی روز هم تلخک موثره که نیاد سمتشون😁

اذیتی ک داره.
شیر خودتو میدی؟

برو دست تنها نباشی.
بایدم یکم دلتو قرص کنی
ن بگی امشب گناه داره ن فردا ن پس فردا چون مامادرا دلسوزیم

منم یهوی گرفتم اصلا بهونه نگرفت فقط یه کم اذیت میشه باید صبور باشی

من خواستم تدریجی بگیرم موفق نشدم تمایلش به شیر زیاد شده بود
فروردین میخوام یهویی بگیرم انشالله

یهویی بهتره نمیفهمه ک کم کم داری بهش میدی.
و لج باز میشه ببینه تو شیشه کمه
غذاشو بیشتر کن میان وعده. شب ها با شکم پر بخابونش همین

اتفاقا به نظر من کلا یهو از شیر بگیرین راحته تا تدریجی

من یهویی گرفتمش تلخک زدم رو سینه مزش گرفت دیگه سمت سینه نیومد ولی بهونه گیری داشت سعی کردم مشغولش کنم خوراکی بش بدم

منم 12 بهمن یهوگرفتم خیلی راحت بود

یهویی ک بهتره

دخترمو یهویی گرفتم خیلی راحت بود

سوال های مرتبط