بچه ها در هفته 5 رفتین سونو واژینال خطر ناک نیست

۴ پاسخ

اره من‌رفتم

تو چقد ب خودت استرس میدی عزیزم

ت کخ تا الان صبرکردی خب۴روز دیگم صبرکن قلبشم بشنوی عزیزم

سلام نه من دکترم بهم گفته بود باید سونو بشی هفته اول تا خدای نکرده خطر بارداری خارج رحمی اگه باشه مشخص بشه زودتر

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری