۴ پاسخ

نه من دوبار انجام دادم یکی ۴هفته بودم یکی ۶هفته

نه عزیزم

چرا مگه چ مشکلی داری ک میخوان واژینالی انجام بدن

نه من انجام دادم هیچ مشکلی نداره نگران نباش بهترم هست قلبش بهتر دیده میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری