۲ پاسخ

سلام بله من دارم قسط وام باهاش میدم پول شبا میکنم موجودی میگیرم.حتی میشه افتتاح حساب هم انجام بدی باهاش

من دارم ولی استفاده نمیکنم خودم برادرشوهرم استفاده میکنه میگه وام هم میدن اونکه میگه خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوها مامان جوجوها ۴ سالگی
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری