۴ پاسخ

سلام عزیزم، شما دکترتون تکتم کیاماری بود برای سزارین؟ راضی بودین ازشون؟

دکتر بچه منم بهش داده که سه ماهگی بدمش چرا یعنی وزن بچه هامون کمه

بله من تقریبا از یک ماهگی دکتر گفت بهش مولتی بدم

از ۳ ماهگی دارم بهش میدم طبق دستور پزشکش

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 ۴ ماهگی