۱۲ پاسخ

درد زایمان یه سره نیست میگیره ول میکنه درداش منظمه

انشالله ک خیییر🙂

اگ انقباضت جوریه ک حس کنی میخای پی پی کنی زایمانه

دردزایمان بیصاحاب هر۵ثانیه یبارمیگیره ول میکنه درداش به مرور شدید میشه

عزیزم حتما برو بیمارستان ..

وای درد زایمان عین مرگ و زندگی میمونه از صدتا درد بدتره پشت سرهم میگیره از درد پریودی بدتره

ببین دردت چه شکلیه اگه به رحم و مثانه ات فشار میاد زودی برو دکتر عزیزم

مگه نگفتی طبیعی نمیشه؟

اینجا دیدم خیلیا گفتن دلپیچه و اسهال علائم زایمانشون بوده..
حالا تایم انقباضات تو بگیر ببین چند دیقه یه باره

برو دوش بگیر ببین اگ آروم نشد درد زایمانه

گرم کن خودتو
دوش آب گرم بگیر

باید انقباض داشته باشی شکم سفت میشه ب همراه درد قاعدگی
وقتی فاصله هاش منظم شد برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی