هر روز دادنی بله دندونهارو از بین می بره و برای معده سم هست مخصوصا بچه گوتیک چون اسید سیتریک می زنن بهش همون جوهر لیمو و خونگی هم در هفته یک دوبار
خوب نخر بگو نیست تموم شده یه بار روشون زیادی نمک بزن یا یکم فلفل متنفر بشن
اگر خونگی و تمیز باشه و شور نباشه اشکالی نداره
من تا ب دخترم نشون ندم نمیخواد
اگ خونگی باشه ن هیچ ضرری نداره
محلی بگیر بده دختر منم هر روز میخوره
نده دفعشون زیاد میشه رشد نمیکنن وزن نمیگیرن
دفعشون زیاده شاید بخاطر همین لواشکه
دندوناشون خراب میشه
من تا حالا اصلا ندادم بهش فقط گاهی خیلی کم بهش پاپ کورن میدم همین ولی نوشابه باباش هر روز میخوره این اندازه ی ی ته استکان میخوره هفته ای دو سه بار
داور دفعات و حجمش رو کم کن وگرنه یهویی نمیشه قطع کرد و چیزا جذاب جایگزین کن .مثلا آبمیوه طبیعی ،شیر بادام .پاستیل و ژله خونگی وووو
نخر گلم نده اگه نبینن که نمیخام خیلی ضرر داره چه خونگی چه بازاری میکروب معده میگیرن از غذا هم زده میشن مگه چقدر دادی عادت کردن و گریه میکنن؟؟؟؟😥
خب بستگی داره دیگ کارخونه ای ک مشخصه بده
من که پسرم رفلاکسیه عین اسیده براش
خونگیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.