۵ پاسخ

پسر من سه چهارتا قاشق غذاخوری میریزم گاهی همش گاهی نصفش گاهی هیچیش چی بگم خواهر از دست این بچها

یه بار ۱ق غذاخوری
یه بار ۳ چهارتا
هرچی میلش باشه
گاهی هم هیچی😅😅

والا هیچوقت نشمردم
مثلا معمولا اندازه نصف کفگیر برنج میخوره

۱۰ یا ۱۵ قاشقی میخوره

دختر من دو قاشق غذاخوری خودمون پر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان وانيا مامان وانيا ۲ سالگی