من جالبه که دو طرف پهلو حس میکنم اما دیروز سونو گفت سفالیکه
منم قدامی و عرضی ولی خب یهبار سمت چپ یه بار راست یه بار تو مثانه😍😅
برا من عرضیه تازه قدامیم هست هیچی نمیفهمم اگه به پهلو بخابم یکم ریز میفهمم .
من انومالی رفتم عرضیه ولی چون جفتم قدامیه خیلی کم درحد ی قلقلک حس میکنم سمت راستم😂
من نمیدونم الان چجوریه ولی یسری وقتا حس میکنم عرضیه
دوطرف شکمم حسش میکنم
انومالی گف عرضی
حرکتش رو خط سزارین
الان دوطرف شکم سمت پهلو ها و دوباره پایبن شکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.