۶ پاسخ

من جالبه که دو طرف پهلو حس میکنم اما دیروز سونو گفت سفالیکه

منم قدامی و عرضی ولی خب یه‌بار سمت چپ یه بار راست یه بار تو مثانه😍😅

برا من عرضیه تازه قدامیم هست هیچی نمیفهمم اگه به پهلو بخابم یکم ریز میفهمم .

من انومالی رفتم عرضیه ولی چون جفتم قدامیه خیلی کم درحد ی قلقلک حس میکنم سمت راستم😂

من نمیدونم الان چجوریه ولی یسری وقتا حس میکنم عرضیه
دوطرف شکمم حسش میکنم

انومالی گف عرضی
حرکتش رو خط سزارین
الان دوطرف شکم سمت پهلو ها و دوباره پایبن شکم

سوال های مرتبط

مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی