سلام وقت بخیر عدد بتا ۵روز بهد تاخیر پریود ۳۶۴ بود ۴۸ ساعت بعد ۹۳۰ ایا نرمال؟

۴ پاسخ

تو ۴۸ساعت باید دوبرابر بشه ک شده

بله خوبه

آره چون رفته بالا نرماله

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری