مرتب پاشو. گرم کن چونک واکسن دوماهگی خیلی بچه درد میکشه هواست باشه ک یخ نکنه گناه دازه
پسرمن خیلی گریه کرد اولش ولی اوردمش خونه مرتب گرمش گرفتمو هرچهارساعت استامینوفن دادم ک درد نکشه همش دو روز شد دردش
دختر من خداروشکر اصلا تب نکرد قطرشو سر وقت دادم و لباسش کم کردم ،زبادم گریه نکرد یکم اولش بی تابی کرد اما میگرفتم بغل راه میرفتم آروم شد ،اعتصاب شیر تا الان نکرده دیروز واکسن زدم ،برای بعضیا سخته نمیدونم دلیلش چیه
هر بچه ایی فرق داره
برای دختر من خوب بود خداروشکر
بدن هر بوه یه واکشن نشون میده
واس بعضیا راحت. واس بعضیا سخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.