۲۰ پاسخ

پسر من تازه یکم سفید شده رو لثه‌ش

ربطی به قطره نداره عزیزم در میاره نگران نباش هنوز دیر نشده وقت هست

هنوز نه ماه تموم نشده که هنوز 8 ماه و 27 روز میشه

پسر منم در نیاورده طبیعیه تا ۱۴ ماهگی

خیلی خوبه ک چرا نگران پسر من با دختر شما تقریبا ۲۹ روز اختلاف دارن ۶ تا دندون داره ولی من دوست نداشتم دربیاره

منم نداره

‌پسر منم در نیاورده داداش بزرگش چهارماهگی دراورد این کوچلو عجله نداره

دختر منم ۲۷ اردیبهشت به دنیا اومده ولی یدونه دندون هم نداره

ربطی نداره عزیزم بعضی بچه ها دیر دندون درمیارن

موهاشو🥹

بچه منم متولد ۳ ۳ هنوز نداره

ربطی به قطره نداره گلی
خوده من یک سالو نیم داشتم دندون دراوردم
دختر منم دندون نداره ولی بیقراریشو سه یا چهار روزی میشه که داره

بعضی دیر تر در میارن
پسر من دو تا در آورده

بله عزیزم هامین منم درنیوذه😁

دختر منم ۹ ماه و نیم درآورد

دختر من هنوز در نیاورده. کم کم داره نوک میزنه دندونش.
ولی دکتر گفت تا قبل از ۱۴ ماهگی طبیعیه

پسر من ۹ماهونیمش بود ک دندون دراورد
من تا۱۳ماهگی هم شنیدن ک دندون نداشتن

سلام دختر من یک سالشه بستنی میتونه بخوره یا نه؟

ربطی به قطره نداره گلم
خیلیا دیرتر در میارن

دختر من ده ماه و خورده ای درآورد.

سوال های مرتبط