ما در مرحله پاشویه🥲

تصویر
۱۰ پاسخ

جوجه قشنگم❤️

ماهم واکسن زدیم امروز مثل شما در مراقبت هستیم خداکنه امشب به خوبی بگذره

چقدر ضعیفه ننه چند وقتشه

پاراکید بدی تب نمیکنه
بعدم پاشویه نکن فقط دستمال نخی نمدار بذار روی رون پاهاش یا شکمش

گوگولی پسرم ۱۰روز ازش بزرگتره آذر ماهی هست

مگه تبش بالا میره استامینوفن ک باید بدی..

چند کیلو هست

الهی بگردم جوجه

عزیزمممم😘

چرا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۵ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی