۲ پاسخ

من انجام دادم فعلا که خوبه.فیشر نبود تو بهداشت انجام دادم

فیشور سیلنت رو برای دندونای دائمی انجام میدن. هر کی انجام داده راضی بوده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی