اگه بتونی پیاده روی زیاد بری و همراهش آب زیاد بخوری یکی دو هفته ای شقاقت خوب میشه بدون نیاز به جراحی و دکتر و دارو
راه حل سریع تر هم میخوای پماد ماستلا که مال شقاق سینه هست برای مقعدت استفاده کن روزی چندبار داخل هم بزن زود خوب میشه
علائم شقاش چجوری؟؟
باید بری پیش متخصص گوارش یا جرلح عمومی. پماد دیلیتازم دودرصد میتونی استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.