۱۹ پاسخ

کلاه نازک اره
بچه سردشه

بله صددرصد بچه تا۴۰روز حتما کلاه میزارم

آره کلاه نازک کلا میگن باید گذاشت

اره من میزارم

وای من الانش که زمستونه خفه میشم فقط ی پتومسافرتی کنارم میزارم که اگه لازم شد بکشم ولی شوهرم نه

من خودمم گرما رو دوست ندارم،ولی شوهرم شدید سرمایی هستش توتابستون هم پتوی گرم دونفره میکشه،ولی بچه فرق میکنه فورا دماغش کیپ میشه نمیتونه نفس بکشه

اره میزاریم

اره حتما کلاه کیخاد

بله حتما

صددرصد

من تاجایی که اجازه بده و گریه نکنه کلاه و از سرش در نمیارم😂

زنجان

فروردین هوا سرد میشه،ماتاخرداد بخاری مون المه😂😂😂

بچه جونی نداره به دنیا میاد از یه جایه گرم میاد بیرون سردش میشه تا ۴۰ روز بزار

چه گرم باشه چ سرد حتما باید حداقل تا دو ماه سرش باشه

هر بچه ای باید تا دوماهگی کلاه سرش باشه.حالا ک سرما چ گرما

عزیزم تا اوایل اردیبهشت هواسرده

من فکر کنم بذارم تو خرداد خیلی گرم میشه

باید بزاری حتما

سوال های مرتبط