۴ پاسخ

این چیزا الکیه
اینجا دیدم به یکی دادن به یکی ندادن
اکثرا نگرفتن با اینکه بچهاشون کمبود شدید وزن داشتن
فک کنم هر ده تا بچه یکی رو دادن

واسه ثبت نام صفر باشه؟؟؟؟یعنی باید کالا برگت رو خرج کنی بعد اون یکی آزاد بشه.

عزیزم شما از زینگامان استفادل کردین برای اشتها؟؟؟

واقعا یعنی چی😐
فقط ب هرراهی میزنن تا بهونه بیارن و اسمو ثبت نکنن

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۳ سالگی
مامان مصطفی و الیاس مامان مصطفی و الیاس ۳ سالگی