۴ پاسخ

از فامیل بگیرید خب نمیشه که‌ کد ملی یه به آدم ناشناس داد
مگه سهمیه چند تاست و‌چقد ارزونتر از آزاده
الانم که بزرگ شدن میتونین شیر پاستوریزه بدین یا کلا از شیر بگیرین.

منم پسرم ماهی ۱۰تا میخوره‌ این ماه سه تا دادن ۷تاهم باید آزاد بگیرم

گلم مگ در ماه چند تامیخوره ک کم میارید؟پسر من بااینک خیلی شیر میخوره میرسه تا اخر ماه

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان رادمهـــــــر🧸 مامان رادمهـــــــر🧸 ۱ سالگی
مامان 💚سیدمهبد💚 مامان 💚سیدمهبد💚 ۲ سالگی