از فامیل بگیرید خب نمیشه که کد ملی یه به آدم ناشناس داد
مگه سهمیه چند تاست وچقد ارزونتر از آزاده
الانم که بزرگ شدن میتونین شیر پاستوریزه بدین یا کلا از شیر بگیرین.
منم پسرم ماهی ۱۰تا میخوره این ماه سه تا دادن ۷تاهم باید آزاد بگیرم
گلم مگ در ماه چند تامیخوره ک کم میارید؟پسر من بااینک خیلی شیر میخوره میرسه تا اخر ماه
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.