مامانا با کدملی بچه یکماهه شیرخشک ۳میدن؟

۱۲ پاسخ

اره میدن

آره میدن

ن نمیدن‌تو سیستم بالا میاد

اگه داشته باشن آزاد هرچی بخوای میدن نیاز به کد ملی هم نیس

عاره من گرفتم کاری ندارن

۱۰ تا توی ی ماه

اره میدن

آره

نه نمیدن

آره میدن من گرفتم

نه بیشتر میدن چهار سال به بالا 4تا میدن

نه فکرنکنم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
❌دیگه به بزرگی خودتون ببخشید که اینقدر رک دارم حرفمو میزنم😑❤

🍃خانوما اگه دقت کنید توی گهواره پر شده از آدمایی که تقاضای کدملی بچه تون رو میکنن به بهانه ی گرفتن شیرخشک، عزیزان کدملی بچه هویت بچه است و نباید به هر کسی که نمیشناسین کدملی بچه تونو بدید، من کلی اینجور پیام دیدم و وقتی گفتم کسی اینجا کدملی نمیده کلی بد و بیراه گفتن🙄
اولا اینکه وقتی بچه آوردن دیگران مسئول این نیستن که بچه ی اونا رو سیر کنن، این سهمیه سهم بچه های خودمونه، دوما اینکه اگه کسی واقعا محتاج باشه میتونه تقاضا کنه که براش شیرخشک بفرستن نه تقاضای کد ملی
سوما خیلی از این کسایی که درخواست میکنن بچه هاشون بالای یک سالن و میتونن شیر پاستوریزه بدن

من چند وقت پیش یکی از داروخونه های بزرگ شهرمون رفته بودم متصدی قسمت شیرخشک داروخونه داشت تعریف میکرد که وقتی شیرخشک میخواین برای بچتون با صدای بلند کدملی رو نگین، چند باری پیش اومده که بعضیا میان رو صندلی میشینن و منتظر میمونن تا کسی کدملی بچشو بگه تا اونا یادداشتش کنن و بعدا از سهم اون بچه ی بیچاره استفاده کنن و اون خانواده تازه هنوز اول ماه نشده سهمیه ی بچشون تموم شده😑

مرسی اَه 🙄😑