۲ پاسخ

نه عزیزم
فقط واگیر داره ک باید مواظب باشی بهش سرایت نکنه

اگ سرما خوردی برو سرم بزن من خوردم رفتم سرم زدم ی ۴ تا سوزن زد داخلش دیگ خوب شدم ولی بازم بچم دماغش گرف الان هر دیقه باید دماغش رو خالی کنم تا راحت نفس بکشه

سوال های مرتبط