۱۱ پاسخ

من یا خرما میزنم یا شیره انگور

با نبات

میوه...

خدابیامرز فرنی رو🤣کلا دوهفته اول بهش دادم اونم با خرما با موز گاهی نبات طعم دار میکردم یعنی کلا تا۵ماهگی من فرنی حریره دادم کلا

من فعلا شیرین نمیکنم ولی میگن شیره هاخوبه بجایه شکر

من شیرین نمیکنم چون ممکنه ذایقه بچه بهم بخوره دیگه فقط چیز شیرین بخوره

من وقتی با شیر خشک درست میکنم هیچی ولی وقتی با شیر پاستوریزه ریزه درست میکنم نبات

من یکم نبات میریزم

من شیرین نمیکنم همونطوری میدم.

خرما

من نبات مینداختم

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح👶🏻🩵 مامان محمدصالح👶🏻🩵 ۱ سالگی