۶ پاسخ

اول اینکه شیرین نکن، ممکنه روز اول دوم پس بزنه و نخوره ولی به مرور میخوره
بعد در مورد فرنی یه قاشق چایخوری آرد برنج با نصف لیوان آب یا شیر پاستوریزه که با آب طعم نداره اصلا

لازم نیست اصلا شیرین کنی اونجوری بدعادتش میکنی که هر غذایی میخوره فقط باید شیرین و خوشمزه باشه
یک قاشق مربا خوری آرد برنج بریز بسه

من با سیب، موز و خرما درست می‌کنم

من ۱قاشق غذاخوری آردبرنج با۳ملاقه شیر گاووخرمامیزارم روحرارت کم ازاخرم ک جاافتادبهش موزوکره میزنم کلیم خوشمزه میشه

من خرماموزمیزنم خیلی شیرین میشه

من خیلییی کم نبات میندازم درحدی ک شیرینیش رو خودم اصلا متوجه نمبشم

سوال های مرتبط

مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی