۱۰ پاسخ

ببر درمانگاه اگه نیومده پایین

پوشکش نکن لباس کم بکن تنش

میاد پایین
استرس نداشته باش
خودتم بچه رو زیاد بغل نکن،تماس پوستی با مادثدر تبو بالا میبره

استامینوفن رو دقیق بده_لباس نازک تر تنش کن.سرماخورده نکنی باز چک کن چقدره

پاراکید بگیر هر چار ساعت بده

تب بربده مرتب پاشویش کن اگه تبش پایین نیومدببردکتر

من صبح باید ببرم دخترمو .
هر ۴ ساعت قطره دادی ؟
کمپرس سرد گذاشتی ؟

استامینوفن سر ساعت بده حتما و پاهاشو بشور زیر بغل و کشاله ران دستمال نم دار بزار

قطره مگه ندارع

استامینوفن بده خو

سوال های مرتبط