۷ پاسخ

گلم دخترم کوچیک بود بالش میزاشتم دراز می‌کشیدم می‌خوابیدم دخترم تا صبح روی پاهام میخوابید

بهش پاراکید بده می‌خوابه اگه دیدی نخوابید دیگه مجبوری بزاری رو پات بخوابه تا آروم شه

عزیزم منم یه مدت پسرم این شکلی بود
منم بالشت یکی میزاشتم پشتم
یه‌کوچیکم زیر گردنم نشسته میخوابیدم
بعضی وقتا هم همونجور دراز میشدم میخوابیدم اونم رو پام میخوابید.ولی صبح دیگه پایی نداشتم از بس بیدار میشد و میخوابوندم

پاهات اروم از وسط باز کن ک بزاریش رو زمین بعد پاهات جمع کن .

ببخشید دیدم پستونک تو دهنشه فک کردم تازه به دنیا اومده آخه پسره منم قبل شیش ماهگی فقط روپام می‌خوابید اونم به خاطره کولیکش الانم گاهی وقت ها اینطوریه گهواره نداری بزاری داخلش تکون بدی بخوابه ؟

نه سرماخورده بیتابه تا میزارمش گریه میکنه

تازه به دنیا اومده ؟

سوال های مرتبط