۵ پاسخ

آبم زیاد بخور یوقتایی از کم آبی تکونش کم میشه ،سعی کن بیشتر ب سمت چپ بخوابی ک خونرسانی بیشتره

نگران نباش طبیعیه...بچه من درطول شب و روز مدام ضرباتشو حس میکردم ازدیروز تاحالا کم شده ولی نگران نیستم چون همشون طبیعیه

اووووووه انقد ازین صحنه‌ها اتفاق بیافته برات، بخوای هر بار همینقدر واکنش نشون بدی که تا زایمان جون برات نمی‌مونه، حداقل بذار دو سه روز بگذره و حرکات جنین رو پایش کن اگه دیدی کمه بعد نگران شو

بچه منم ازین بازیا درمیاره واسم
بعد ۲روز امشب یکم فعال شد
وقتی جابجا میشن یکم حرکاتشون تغییر میکنه

یه چی شیرین خوردی به پهلو چپ‌بخوابی یا نوازشش کنی

سوال های مرتبط