نه دیگه کامل هست ولی یکم بمونه بهتره
پسر من 37هفته و 2روز دنیا اومد نفس تنگ ی داشت بعدش زردی شدید گرفت.
ولی بازم هر بچه ای فرق میکنه. ♥انشاالله سلامت به دنیا بیاد نینیت ♥
نه بچه منم ۳۷ هفته دو روز دنیا اومد
نه عزیزم بچه کامله
دخمل منم ۳۷هفته و سه روز بدنیا اومد😍
نه عزیزم بچه منم 37هفته بدنیا اوند
نه دیگه کامله بچه
ان شالله چیزی نمیشه
نه عزیزم پسر منم تو ۳۷ دنیا اومد
البته دکترم بتامتازون داد
مشکلی داری که این موقع زایمان کنی؟اگرنه بذاربمونه
نه دختر من 37 هفته کامل به دنیا اومد همه چیزش اوکی بود
نه عزیزم فقط کم وزن میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.