لیف مخصوص هست من میخرم ولی استفاده نمیکنم لیفشون خیلی نرمه عین پارچه میمونه
من اصلا کیسه نمیکشم ولی مامانم میبرد اون اوایل بیچاره قرمز میکرد 😂
من هنوز لیف هم نمیزنم چه برسه کیسه پوستش حساس میشه
من با لیفه خودش که مخصوص نوزاده تمیزش میکنم
از شیش ماه
البته زیاد فشار نمیدم اگه بشه با دستم تمیز کرد ک چ بهتر
اما من بیشتر لیف میکشم
پوستشون نازکه هنوز زوده
منظورت تووحموم کیسه کشیدنه؟
من نمیکنم اینکارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.