خانوما شما از چند وقتی کیسه کردین چهانون ؟؟

۷ پاسخ

لیف مخصوص هست من میخرم ولی استفاده نمیکنم لیفشون خیلی نرمه عین پارچه میمونه

من اصلا کیسه نمیکشم ولی مامانم میبرد اون اوایل بیچاره قرمز میکرد 😂

من هنوز لیف هم نمیزنم چه برسه کیسه پوستش حساس میشه

من با لیفه خودش که مخصوص نوزاده تمیزش میکنم

از شیش ماه
البته زیاد فشار نمیدم اگه بشه با دستم تمیز کرد ک چ بهتر
اما من بیشتر لیف میکشم

پوستشون نازکه هنوز زوده

منظورت تووحموم کیسه کشیدنه؟
من نمیکنم اینکارو

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری