ببین هردو ضربان قلبشون نرماله پس دیگه نگرانی نداره
جفتشون تو یه کیسه هستن ؟
عزیزم سابقه دوقلویی داشتین یا با دارو باردار شدین سونو دوقلویی میبینم دلم ضعف میره آنقدر دوست دارم
عزیزم ضعیف و اینا نیست
معنی شو تو گوگل سرچ کن
وقتی دو قلو باشه جاشونو مشخص میکنن
نوشته قل اول بالا
قل دوم پایین
مال بعضیا سمت چپ و سمت راسته
مبارک باشه بتا تو هفته ۶ چند بود
موقعیت بچه رو میگه نگران نباش همه چی خوبه. یکی بالاست یکی پایین هست جاشون. وگرنه قلبشون رو ببین قربونشون برم هردو عادی. خدا کنه دختر پسر باشه😍دیگه راحتی
تو بارداری دوقلو این چیزا طبیعیه بزرگتر که بشن همه چیز نرمال میشه نگران نباش عزیزم
قل اولت ی کوچولو ضعیف تره
دومی اوکیه
اولی ممکنه از لحاظ وزن گفته باشه
نی نی اول پایین تره نی نی دوم بالا تره عزیزم نگران نباش موقعیت نی نی هارو گفته
قل غالب معمولا بدنش قوی تره و وزنش بیشتر
دو قلو داری که اولی ضعیف تره و به اصطلاح دومی غالبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.