۳ پاسخ

منم کنار پستونک و چند جاشو کنار هم با قیچی پاره کردم هروقت میخواست بخوره میدید نمیشه بد خودش انداختش کنار خیلی راحت ولی یهو نگیر ازش بذار پیشش

پستونک رو یهو قطع کردم دوسه شب بی قرار بود اونم شیشه میدادم اب یا شیر شیشه هم به مرور کم کردم اول تو24 ساعت2 بار بعد شد یک بار بعد قطع کردم شیرشم داره مقاومت میکنه ولی کم کم عادتش میدم تو لیوان

من اول نوکشو سوراخ کردم،بعد یکی دو روز یکم از نوکش قیچی کردم همینجوری میخورد دیدم دست بردار نیس از ته نصفشو بریدم،اصلا هم نگفتم نخور هر وقت خواست دادم،خورد دید یه جورییه بهم میگفت گفتم عههه خراب شدهه اشکالی نداره همینجوری بخور😂هی میگرد دهنش در میاورد نگا میکرد،آخرش درومد کلا گفتم اشکالی نداره،بهونه شو میگرفت میگفتم میگم بابا بگیره چند شبی همینطوری گذروندم تا از سرش افتاد،آسون نبود موقع خواب لجبازی میکرد براش قصه میگفتم ،میذاشتم خووب خسته شه راحتتر بخوابه،پشتشو ماساژ میدادم که الان اینجوری عادت کرد بخوابه،البته عادت داره دستمو بگیر انقد نیشگون بگیره تاخوابش ببره یا پشتشو ماساژ میدم،یه چیزی باید جایگزین بشه

سوال های مرتبط